Павутинка

6 клас Розділ 3 Алгоритми та програми

Урок 38. Проєкт "Онлайн-магазин"
Проєкт "Онлайн-магазин"




Заготовки до практичної роботи 👉 Картинки
Практична робота 👉 Онлайн-магазин


Створення ігрового проєкту. "Стрільба з луку"




Урок на тему: Створення ігрового проєкту
Проєкт "Кульки"
Створення гри із лопанням кульок. Офіційний сайт Проєкту Сode Club
Виконайте завдання перейшовши за посиланням
 "Кульки"



Тема: Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розв'язання задач
Доброго дня, дорогі наші шестикласники.
   Ми продовжуємо працювати над створенням проєктів у середовищі Скретч
   На сьогоднішньому уроці ми спробуємо створити проєкт "Вікторина".
Проєкт "Вікторина"
У цьому проєкті ви дізнаєтеся як створити вікторину з відліком часу, у якій потрібно дати якнайбільше правильних відповідей за 30 секунд.



















Урок 16. Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.
Урок 17.  Практична робота №7: «Створення програмних об’єктів».
Урок 18. Редагування програмних об’єктів.
Урок 19. Поняття події. Види подій.
Урок 20. Практична робота №8: «Програмне опрацювання події».
Урок 21. Практична робота №9: «Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі».
Урок 22. Програмування процесів з повторенням і розгалуженням.
Урок 23. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.
Урок 24. Вкладені алгоритмічні структури повторення.
Урок 25. Практична робота №10: «Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження».
ТЕМАТЧНА
Урок 26. Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розв’язування задач. 
Урок 27. Практична робота №11: «Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі».
Урок 28. Підготовка вхідних даних та тестування програм.
Урок 29. Вибір теми проекту та формування груп.
Урок 30. Пошук інформаційних матеріалів.
Урок 31. Аналіз та систематизація відомостей.
Урок 32. Створення інформаційного продукту проекту.
Урок 33. Презентація та оцінювання проектів.
Урок 34. Презентація та оцінювання проектів.







Урок 16. Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта. 
1. Перегляньте та опрацюйте презентацію
2. Виконайте вправу

Вправа перша "Вікно програми " 


"Знайомство з програмою" 
Середовище Scratch 


Розробники комп'ютерних програм постійно покращують створені середовища. Ми працюватимемо із середовищем, яке:


   Онлайн-середовище Скретч 
Урок 17.  Практична робота №7: «Створення програмних об’єктів». 
Фото для скачування 💟
Зразок скрипта для зображення
Зразок скрипта для спрайта "Колір"



Урок 18. Редагування програмних об’єктів. 

  

Урок 19. Поняття події. Види подій. 



 Завдання для
 6-А класу
 Завдання для
 6-Б класу
1. Виконайте завдання 

2.  перейшовши за цим посиланням та ввівши код розділу : https://studio.code.org/join/DZGYCB


3. оберіть власне прізвище та відповідну картинку  
  1. Виконайте завдання 
 2.перейшовши за цим посиланням та ввівши код 

3. оберіть власне прізвище та відповідну картинку

Урок 20. Практична робота №8: «Програмне опрацювання події».
 
Урок 21. Практична робота №9: «Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі». 









 
Урок 22. Програмування процесів з повторенням і розгалуженням. 


 


 
Урок 23. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження. 

Робота над проектом "Пазли"

 

Урок 24. Вкладені алгоритмічні структури повторення. 


 Виконайте завдання 


Урок 25. Практична робота №10: «Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження». 
 На сьогоднішньому уроці ми з'ясуємо що називають вкладеними стуктурами повторення. Розглянь зображення 👇




Виконай на сайті code.org у Курсі 3:

1) всі завдання етапу 11 "Художник - вкладені цикли": https://studio.code.org/s/course3/stage/11/puzzle/1
2) всі завдання етапу 13 "Бджілка - вкладені цикли": https://studio.code.org/s/course3/stage/13/puzzle/1

Практичне завданя "Будівельник"



Перетворіть власний проект таким чином, щоб блоки стали кольоровими.





Онлайн версія scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Інструкція як зберегти та надіслати проект. 

Виконаний проект зберегти на власному комп'ютері та прикріпити до форми 

Урок 26. Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розв’язування задач. 

Урок 27. Практична робота №11: «Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі». 
Виконай завдання "Поясни проект бабусі!"
Проаналізуйте проект https://scratch.mit.edu/projects/384913772
перегляньте відео 


За критеріями заповніть форму. 
Критерій оцінювання
Описано спрайти проекту
відсутній
0 балів
простий опис спрайтів проекту, але без деталей
1 балів
деталізований опис спрайтів проекту та їх роботи
2 балів
Описано сцени проекту
відсутній
0 балів
простий опис сцен проекту, але без деталей
1 балів
деталізований опис сцен проекту
2 балів
Описано взаємодію спрайтів проекту
відсутній
0 балів
простий опис взаємодії спрайтів проекту, але без деталей
1 балів
деталізований опис взаємодій спрайтів проекту
2 балів
Описано хід гри
відсутній
0 балів
простий опис ходу гри проекту, але без деталей
1 балів
деталізований опис процесу гри, зокрема її завершення
2 балів
Описано стратегію виграшу
відсутній
0 балів
простий опис мети гри, але без деталей
1 балів
деталізований опис стратегії виграшу
2 балів
Дизайн та старанність
відсутній
0 балів
роботу виконано без ілюстрацій
( запропонуй власні варіанти)
1 балів
доречні ілюстрації, креативний підхід
( вкажи можливі варіанти іілюстацій)
2 балів




Урок 28. Підготовка вхідних даних та тестування програм. 
Урок 29. Вибір теми проекту та формування груп. 

Перегляньте відео -ролик

Познайомся із сюжетом гри
На дошці за допомогою стікерів залиш свої думки як можна проект вдосконали, що додати чи замінити. В полі tag не забувай вказати своє прізвище та ім'я

Дошка  6-А класу 👉 🙆

Дошка  6-Б класу 👉 🙆
Урок 30. Пошук інформаційних матеріалів. 
Урок 31. Аналіз та систематизація відомостей. 
Урок 32. Створення інформаційного продукту проекту. 
Урок 33. Презентація та оцінювання проектів. 
Урок 34. Презентація та оцінювання проектів. 




Коментарі