- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Урок 25. Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.
Урок 26. Практична робота №7: «Створення програмних об’єктів».
Урок 27. Редагування програмних об’єктів.
Урок 28. Поняття події. Види подій.
Урок 29. Практична робота №8: «Програмне опрацювання події».
Урок 30. Практична робота №9: «Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі».
Урок 31. Програмування процесів з повторенням і розгалуженням.
Урок 32. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.
Урок 33. Вкладені алгоритмічні структури повторення.
Урок 34. Практична робота №10: «Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження».
ТЕМАТЧНА
Урок 26. Практична робота №7: «Створення програмних об’єктів».
Урок 27. Редагування програмних об’єктів.
Урок 28. Поняття події. Види подій.
Урок 29. Практична робота №8: «Програмне опрацювання події».
Урок 30. Практична робота №9: «Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі».
Урок 31. Програмування процесів з повторенням і розгалуженням.
Урок 32. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.
Урок 33. Вкладені алгоритмічні структури повторення.
Урок 34. Практична робота №10: «Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження».
ТЕМАТЧНА
Урок 35. Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розв’язування задач.
6Урок 36. Практична робота №11: «Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі».
Урок 37. Підготовка вхідних даних та тестування програм.
Урок 38. Вибір теми проекту та формування груп.
Урок 39. Пошук інформаційних матеріалів.
Урок 40. Аналіз та систематизація відомостей.
Урок 41. Створення інформаційного продукту проекту.
Урок 42. Презентація та оцінювання проектів.
Урок 43. Презентація та оцінювання проектів.
Урок 37. Підготовка вхідних даних та тестування програм.
Урок 38. Вибір теми проекту та формування груп.
Урок 39. Пошук інформаційних матеріалів.
Урок 40. Аналіз та систематизація відомостей.
Урок 41. Створення інформаційного продукту проекту.
Урок 42. Презентація та оцінювання проектів.
Урок 43. Презентація та оцінювання проектів.
Урок 25. Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.
1. Перегляньте та опрацюйте презентацію
2. Виконайте вправу
"Знайомство з програмою"
Середовище Scratch
Урок 26. Практична робота №7: «Створення програмних об’єктів».
Фото для скачування 💟
Зразок скрипта для зображення
Зразок скрипта для спрайта "Колір"

Урок 27. Редагування програмних об’єктів.
Урок 18. Поняття події. Види подій.
Урок 29. Практична робота №8: «Програмне опрацювання події».
Урок 30. Практична робота №9: «Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі».
Урок 31. Програмування процесів з повторенням і розгалуженням.
Урок 32 Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.
ПОВТОРЕННЯ
Якщо алгоритм містить фрагмент, в якому є команда перевірки умови, то, залежно від результату виконання цієї команди (Так чи Ні), виконується або одна послідовність команд, або інша.
Такий фрагмент в алгоритмі називають повним розгалуженням.
У цьому алгоритмі розгалуження з “Перевіркою умови 2” міститься всередині першого з “Перевіркою умови 1”.
Такий фрагмент алгоритму називають вкладеним розгалуженням.
Вкладені розгалуження можна використовувати і в Scratch 2.
Якщо клавішу Пропуск натиснуто, виконавець переміщується на 50 кроків уперед.
Якщо після переміщення він доторкається спрайта Dog, то він повертається на 180° за годинниковою стрілкою та продовжує рух у зворотньому напрямку, а інакше він продовжує рухатись далі. Якщо під час руху він доторкається спрайта Beetle, то він говорить «Привіт!» 2 сек. Цей алгоритм містить повне та неповне вкладені розгалуження.
ЗАПИСАТИ В ЗОШИТ
Вкладені розгалуження – це фрагмент алгоритму, у якому одне розгалуження міститься всередині іншого розгалуження.
І зовнішні, і внутрішні розгалуження можуть бути як повними, так і неповними.
Урок 33. Вкладені алгоритмічні структури повторення.
Виконайте завдання
- етапи 11 "Художник - вкладені цикли"
- етапи 13 "Бджілка - вкладені цикли"
3. Пройдіть тестування
Урок 34. Практична робота №10: «Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження»
Практичне завданя "Будівельник"

Онлайн версія scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Інструкція як зберегти та надіслати проект.

Перетворіть власний проект таким чином, щоб блоки стали кольоровими.
Онлайн версія scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Інструкція як зберегти та надіслати проект.
Урок 35.Тема: Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розв'язання задач
Проєкт "Вікторина"
У цьому проєкті ви дізнаєтеся як створити вікторину з відліком часу, у якій потрібно дати якнайбільше правильних відповідей за 30 секунд.
Урок 36. Практична робота №11: «Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі».
Урок на тему: Створення ігрового проєкту
Проєкт "Кульки"
Проєкт "Кульки"
Створення гри із лопанням кульок. Офіційний сайт Проєкту Сode Club
Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Кульки"
Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Кульки"
- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Коментарі
Дописати коментар