Вправа_39_2.py

6 клас Розділ 2 Інформаційні системи та мережі


Урок  Види небезпек і загроз в Інтернеті
Презентація

Онлайн гра 👉 https://beinternetawesome.withgoogle.com/uk_ua/interland

Онлайн-гра "Interland" Пройдіть тест, щоб стати впевненим дослідником Інтернету!

Interland” – контрольоване освітнє середовище, що зацікавлює дітей здобувати знання із цифрової безпеки. Гра занурює в змодельований світ, де діти разом із жителями міста, інтернавтами, виконують різні пригодницькі завдання, а саме:
Королівство доброти” допомагає дізнатися, як чемно поводитися в мережі;
Річка реальності” навчає розпізнавати фейки;
Уважна гора” вчить безпечно ділитися інформацією в мережі;
Вежа зі скарбами” навчає тримати персональну інформацію у безпеці.

Завдання за комп'ютером

Практична робота 

Етап 1: Створення та структура Google Документа

  1. Створіть новий Google Документ та назвіть його: «Кібербулінг – Стратегії Протидії».

  2. На першій сторінці вкажіть ваше ім’я, прізвище та іншу необхідну інформацію.

  3. Створіть у документі чотири основні розділи, використовуючи функцію Заголовки (наприклад, «Заголовок 1»):

    • Розділ 1: Флеймінг

    • Розділ 2: Діссінг (Поширення чуток/пліток)

    • Розділ 3: Фрейпінг (Злам сторінки)

    • Розділ 4: Кетфішінг (Видача себе за іншу особу)

Етап 2: Аналіз та розробка стратегій (для кожного з 4-х розділів)

Для кожного з чотирьох розділів (Флеймінг, Діссінг, Фрейпінг, Кетфішінг) виконайте наступні завдання:

Завдання 1. Визначення та сценарій

  1. Коротке визначення: Дайте чітке пояснення того, що собою являє цей вид кібербулінгу.

  2. Сценарій/Приклад: Опишіть реалістичний приклад або змоделюйте ситуацію, де трапляється даний вид кібербулінгу (наприклад, як виглядає «Флеймінг» у коментарях до публікації).

Завдання 2. Стратегії Уникнення (Профілактика)

Складіть список із 5 практичних порад, які допоможуть уникнути стати жертвою або учасником даного виду кібербулінгу.

  • Використовуйте маркований список.

  • Поради мають бути конкретними (наприклад, «Встановити двофакторну автентифікацію», а не просто «Бути обережним»).

Завдання 3. План Припинення (Дії)
  • Складіть покрокову інструкцію (3-5 кроків) для жертви або свідка, як припинити цей вид кібербулінгу, якщо він уже відбувається.

    • Використовуйте нумерований список.

    • Дії мають бути чіткими та послідовними (наприклад, 1. Зробити скріншот, 2. Заблокувати кривдника, 3. Повідомити адміністрації платформи)




Тема:  Створення електронної скриньки. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень.






Платформа

 

URL платформи

Всеукраїнська школа онлайн

https://lms.e-school.net.ua/

Mozaik Education

https://www.mozaweb.com/uk/

Студія коду

https://studio.code.org

Code for Life

https://www.codeforlife.education/

Blockly

https://blockly.games/

Година коду

https://hourofcode.com/ua/learn

Створення 3D моделей

https://www.tinkercad.com/

Google карти

(перегляд вулиць)

https://www.google.com/maps/

Музей під відкритим небом

https://authenticukraine.com.ua/open-air-museums

Розмір Все-світу. Сервіс,

для визначення розмірів об’єктів

https://htwins.net/scale2/

Онлайн клавіатурний

тренажер

https://www.ratatype.com/

WindowSwap

https://www.window-swap.com/Window

 

Малювання піском

https://thisissand.com/

Малювання туманності

https://29a.ch/sandbox/2011/neonflames/  

Малювання світлом

http://weavesilk.com/

Швидко малюй

https://quickdraw.withgoogle.com/

Бібліотека української літератури УкрЛіб

https://www.ukrlib.com.ua/  

Національна бібліотека України для дітей

https://chl.kiev.ua/

Duolingo

https://www.duolingo.com/learn

 

Vocabulary.com

https://www.vocabulary.com/
































































Тема: Види спілкування в інтернеті. Поштові служби Інтернету.




Виконай дві вправи і надішли відповіді на отримані питання своїй учительці електронним листом

https://learningapps.org/display?v=p6is6zwi501
https://learningapps.org/display?v=pwcbeqyhj01

Що має бути в листі?

1) Заповнений рядок з темою
2) Розпочни з привітання
3) Чітко опиши запитання чи проблему
4) Доречна кінцівка та прощання
5) Підпис (вкажи своє ім'я)

Тема: Інтернет речей


Випробуйте штучний інтелект від Google QuickDraw https://quickdraw.withgoogle.com/?locale=en_US

http://code.org/oceans - навчіть "штучний інтелект" рятувати океани



Тема:Інтернет-ресурси для навчання, розвитку та відпочинку. Онлайн перекладачі.



Платформа

 

URL платформи

Встав URL покликання на навчальний матеріал, який тобі сподобався

 

Всеукраїнська школа онлайн

https://lms.e-school.net.ua/

 

Mozaik Education

https://www.mozaweb.com/uk/

 

Студія коду

https://studio.code.org

 

Code for Life

https://www.codeforlife.education/

 

Blockly

https://blockly.games/

 

Година коду

https://hourofcode.com/ua/learn

 

Створення 3D моделей

https://www.tinkercad.com/

Спробувати створити 3D модель

Google карти

(перегляд вулиць)

https://www.google.com/maps/

Переглянути

кілька вулиць

Музей під відкритим небом

https://authenticukraine.com.ua/open-air-museums

 

Розмір Все-світу. Сервіс,

для визначення розмірів об’єктів

https://htwins.net/scale2/

Обрати кілька об’єктів та прочитати інформацію про ці об’єкти

Онлайн клавіатурний

тренажер

https://www.ratatype.com/

Обрати урок та

пройти його

 

WindowSwap

https://www.window-swap.com/Window

 

переглянути

кілька камер по

всьому світу

Малювання піском

https://thisissand.com/

Помалювати кілька хвилин

Малювання туманності

https://29a.ch/sandbox/2011/neonflames/  

Помалювати кілька хвилин

Малювання світлом

http://weavesilk.com/

Помалювати кілька хвилин

Швидко малюй

https://quickdraw.withgoogle.com/

Помалювати кілька хвилин

Бібліотека української літератури УкрЛіб

https://www.ukrlib.com.ua/  

 

Національна бібліотека України для дітей

https://chl.kiev.ua/

 

Duolingo

https://www.duolingo.com/learn

 

Пройти кілька уроків

Vocabulary.com

https://www.vocabulary.com/

Знайти тлумачення кількох слів


Створи рекламу для 2-3 інтернет-сервісів, які ти використовуєш для навчання.
Реклама може бути в тексті, ілюстрації, презентації або навіть відео.




Тема: Колективна робота з документами в Інтернеті.

Вправа 1. 

Вправа 2.
4 група


Тема: Хмарні сервіси для зберігання даних. Рівні й способи доступу.

 Презентція




Тема: Глобальна мережа Інтернет та її сервіси.

 Презентція


Вправа 1

Вправа 2

Вправа 3. Створіть аватарку https://avatarmaker.com/
 https://www.cartoonify.de/

Сделано на Padlet


  Тема: Види програмного забезпечення. Прикладне програмне забезпечення. Поняття про ліцензії на програмне забезпечення.


Здійснити пошукову роботу на тему «Найпопулярніші
операційні системи в світі». Результати пошукової діяльності продемонструвати в презентації. Використати редактори презентацій MS PowerPoint або Google презентації. Зберегти презентацію та надіслати електронним листом
своєму вчителеві.



Урок: Інформаційні системи. Апаратна і програмна складові інформаційної системи, їх взаємодія.


Коментарі