- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Тема уроку: Узагальнення з теми "Алгоритми та програми"
Для завершення даної теми необхідно виконати тестове завдання за посиланням та виконати проєкт в середовищі Скретч "Герб України"
Відео-інстркуція
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
04.04.2023 (5-А клас)
05.04.2023 (5-Б клас)
Тема уроку: Практична робота "Складання програм з повторенням у середовищі Скретч"
Створення проєкту "Змійку".
Перегляньте відео і створіть проєкт "Змійка"
Перейдіть за посиланням 👉 Скретч-онлайн
та виконайте практичну роботу.
Або перегляньте текстову інструкцію.
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
24.03.2023 (5-А клас)
23.03.2023 (5-Б клас)
Тема уроку: Вибір та поєднання алгоритмічних структур для розв’язування поставленої задачі
Розробка ігрового проекту
Гра "Істи чи не їсти"
Спробуємо створити гру за зразком
Опис гри.
- фрукти необхідно ловити кліканням мишки за них отримується певна кількість балів
- якщо клікнути на неїстівний предмет, бали знімаються і віднімається життя.
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
21.03.2023 (5-А клас)
22.03.2023 (5-Б клас)
Тема уроку: Цикли з лічильником та умовою. Малювання спіралей.
17.02.2023 (5-А клас)
16.03.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: Цикли з лічильником
Доброго дня, дорогі п'ятикласники. На сьогоднішньому уроці ми розглянемо я побудувати різні геометричні узори використовуючи цикли, а саме цикл з лічильником.
Щоб побудувати квадрат необхідно використати 8 блоків, або 3 з використання повторення що є набагато ефективніше
Давайте розглянемо залежність кількості повторень від, кількості кутів.
Домашнє завдання.
Виконайте проект за зразком та надішли роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
та
Виконайте тестування за посиланням Тест
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
14.02.2023 (5-А клас)
15.03.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: Поняття алгоритмів з повторенням.Практичні роботи до заняття
Варіант 1: Художник: https://studio.code.org/s/course2/lessons/7/levels/1
Варіант 2: Бджілка: https://studio.code.org/s/course2/lessons/8/levels/1
Варіант 3: Відлагодження: https://studio.code.org/s/course2/lessons/10/levels/1
Д/З прочитати § 26 ст. 134
10.02.2023 (5-А клас)
09.03.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: Реалізація алгоритмів з розгалуженням в середовищі програмування
Практична робота: Ігровий проект "Чарівниця і дракон”
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Д/з:
Виконайте тест
07.02.2023 (5-А клас)
08.03.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: Створення простих алгоритмів з розгалуженням .Сьогодні на уроці будемо створювати проєкт з розгалуженнм
Розробимо проєкт "Робожук"
Ознайомтесь з відео-інструкцією та створіть проєкт.
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
03.02.2023 (5-А клас)
02.03.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: Поняття алгоритмів з розгалуженнями.Практичне завдання
Виконати проєкт
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Д/З Прочитати § 25
Складіть в зошиті блок-схени поданих алгоритмів
28.02.2023 (5-А клас)
01.03.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання.Урок на тему: Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання.
Створіть проєкт "Пори року".
Д/з . Виконати проєкт
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Прочитати § 24 ст. 124
Давайте повторимо, що таке алгоритм і які існують типи алгоритмів:
Виконайте практичне завдання. Перейдіть за
24.02.2023 (5-А клас)
23.02.2023 (5-Б клас)
Урок на тему:Реалізація лінійних алгоритмів в середовищі програмування.Працюємо над проектом "Загублені у космосі"
Зразок
Додай спрайти як показано на картинці
Розглянь код. Будь уважний, кожному виконавцю надай його команди
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Виконай тестове завдання.
21.02.2023 (5-А клас)
22.02.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: Реалізація лінійних алгоритмів в середовищі програмування.посиланням https://studio.code.org/s/course2
Курс 2 "Студі коду"
Урок 3: Лабіринт: послідовність
Урок 4: Художник: послідовність
Курс 2 "Студі коду"
Урок 3: Лабіринт: послідовність
Урок 4: Художник: послідовність
17.02.2023 (5-А клас)
16.02.2023 (5-Б клас)
Урок на тему:Реалізація лінійних алгоритмів. Практична робота Перейдіть за посиланням 👉 Скретч-онлайн
та виконайте практичну роботу
Зразок написання цифри 0, 1 та 2
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Урок на тему:Середовище опису й виконання алгоритму
Виконайте практичну роботу на ст 117- 118 Вп. 7
Виконайте практичну роботу на ст 117- 118 Вп. 7
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Модель б. Зразок
Дорогі діти та батьки, для того, щоб працювати вам необхідно буде забезпечити себе необхідним програмним забезпеченням.
Вам потрібно завантажити і встановити скретч на комп'ютер, або можна скористатися онлайн версією
Можна завантажити тут scratch.mit.edu/download
Онлайн версія scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Вам потрібно завантажити і встановити скретч на комп'ютер, або можна скористатися онлайн версією
Можна завантажити тут scratch.mit.edu/download
Онлайн версія scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Інтрукція для роботи з середовищем онлайн
Урок на тему: Поняття моделі та моделювання.
Виконайте вправу перейшовши за посиланням
Виконайте вправу перейшовши за посиланням
Побудуйте власну кімнату https://roomtodo.com/planner
Домашнє завдання.
Намалювати на аркуші паперу модель власної кімнати, сфотографувати та прикріпити до дошки Padlet (вкажіть прізвище та ім'я, клас)
Урок на тему: Способи опису алгоритму. Програма.
Урок на тему: Виконавці алгоритмів та їхні системи команд
Опрацювати матеріал підручника на стор. 104-108 Виконайте тест зо 30.01
Перегляньте презентацію.
Тема:Алгоритми та їх роль в житті людини.
Добрий день. Сьогодні на уроці ми з вами розпочнемо вивчати новий розділ "Алгоритми і програми"
Пригадайте що називають алгоритмом, хто може виконувати алгоритми. Подумайте яку роль відіграють алгоритми у вашому житті, як часто ви з ними зустрічаєтесь. Спробуйте навести приклади.
Для кращого розуміння теми, перегляньте презентацію.
Добрий день. Сьогодні на уроці ми з вами розпочнемо вивчати новий розділ "Алгоритми і програми"
Пригадайте що називають алгоритмом, хто може виконувати алгоритми. Подумайте яку роль відіграють алгоритми у вашому житті, як часто ви з ними зустрічаєтесь. Спробуйте навести приклади.
Для кращого розуміння теми, перегляньте презентацію.
Виконайте завдання
Укладіть алгоритм приготування страви https://igru.com.ua/ihry-kukhnia-sary/22702-hra-kukhnia-sary-shokoladno-chornychnyi-chizkeik.html
Д/з ст. 104-108 Вправа 7
7. Опишіть, що в повсякденному житті ви виконуєте за алго-
ритмами.
- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Коментарі
Дописати коментар