- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
ема:Алгоритми та їх роль в житті людини.
Добрий день. Сьогодні на уроці ми з вами розпочнемо вивчати новий розділ "Алгоритми і програми"
Пригадайте що називають алгоритмом, хто може виконувати алгоритми. Подумайте яку роль відіграють алгоритми у вашому житті, як часто ви з ними зустрічаєтесь. Спробуйте навести приклади.
Для кращого розуміння теми, перегляньте презентацію.
Добрий день. Сьогодні на уроці ми з вами розпочнемо вивчати новий розділ "Алгоритми і програми"
Пригадайте що називають алгоритмом, хто може виконувати алгоритми. Подумайте яку роль відіграють алгоритми у вашому житті, як часто ви з ними зустрічаєтесь. Спробуйте навести приклади.
Для кращого розуміння теми, перегляньте презентацію.
Виконайте завдання
Укладіть алгоритм приготування страви https://igru.com.ua/ihry-kukhnia-sary/22702-hra-kukhnia-sary-shokoladno-chornychnyi-chizkeik.html
Д/з ст. 104-108 Вправа 7
7. Опишіть, що в повсякденному житті ви виконуєте за алго-
ритмами.
Урок на тему: Виконавці алгоритмів та їхні системи команд
Опрацювати матеріал підручника на стор. 104-108 Виконайте тест зо 30.01
Перегляньте презентацію.
Урок на тему: Способи опису алгоритму. Програма.
Урок на тему:Середовище опису й виконання алгоритму
Виконайте практичну роботу на ст 117- 118 Вп. 7
Виконайте практичну роботу на ст 117- 118 Вп. 7
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Модель б. Зразок
Урок на тему:Реалізація лінійних алгоритмів. Практична робота
Перейдіть за посиланням 👉 Скретч-онлайн
та виконайте практичну роботу
Зразок написання цифри 0, 1 та 2
Урок на тему: Реалізація лінійних алгоритмів в середовищі програмування.
посиланням https://studio.code.org/s/course2
Курс 2 "Студі коду"
Урок 3: Лабіринт: послідовність
Урок 4: Художник: послідовність
Курс 2 "Студі коду"
Урок 3: Лабіринт: послідовність
Урок 4: Художник: послідовність
Урок на тему:Реалізація лінійних алгоритмів в середовищі програмування.
Працюємо над проектом "Загублені у космосі"
Зразок
Додай спрайти як показано на картинці
Розглянь код. Будь уважний, кожному виконавцю надай його команди
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Виконай тестове завдання.
Урок на тему: Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання.
Створіть проєкт "Пори року".
Д/з . Виконати проєкт
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Прочитати § 24 ст. 124
Урок на тему: Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання.
Створіть проєкт "Пори року".
Урок на тему: Поняття алгоритмів з розгалуженнями.
Практичне завдання
Виконати проєкт
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Д/З Прочитати § 25
Складіть в зошиті блок-схени поданих алгоритмів
Урок на тему: Створення простих алгоритмів з розгалуженням .
Сьогодні на уроці будемо створювати проєкт з розгалуженнм
Розробимо проєкт "Робожук"
Ознайомтесь з відео-інструкцією та створіть проєкт.
Урок на тему: Реалізація алгоритмів з розгалуженням в середовищі програмування
Практична робота: Ігровий проект "Чарівниця і дракон”
Виконайте тест
Урок на тему: Поняття алгоритмів з повторенням.
Практичні роботи до заняття
Варіант 1: Художник: https://studio.code.org/s/course2/lessons/7/levels/1
Варіант 2: Бджілка: https://studio.code.org/s/course2/lessons/8/levels/1
Варіант 3: Відлагодження: https://studio.code.org/s/course2/lessons/10/levels/1
Д/З прочитати § 26 ст. 134
Урок на тему: Цикли з лічильником
Доброго дня, дорогі п'ятикласники. На сьогоднішньому уроці ми розглянемо я побудувати різні геометричні узори використовуючи цикли, а саме цикл з лічильником.
Щоб побудувати квадрат необхідно використати 8 блоків, або 3 з використання повторення що є набагато ефективніше
Давайте розглянемо залежність кількості повторень від, кількості кутів.
Домашнє завдання.
Виконайте проект за зразком та надішли роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
та
Виконайте тестування за посиланням Тест
Тема уроку: Цикли з лічильником та умовою. Малювання спіралей.
Тема уроку: Вибір та поєднання алгоритмічних структур для розв’язування поставленої задачі
Розробка ігрового проекту
Гра "Істи чи не їсти"
Спробуємо створити гру за зразком
Опис гри.
- фрукти необхідно ловити кліканням мишки за них отримується певна кількість балів
- якщо клікнути на неїстівний предмет, бали знімаються і віднімається життя.
Урок на тему: Створення ігрового проєкт
Проєкт "Коти-миші"
- Кіт повинний зловити усіх мишей та порахувати їх кількість.
- Вибери фон та персонажів: кота та багато мишей.
- Кіт ловить мишей, але якщо торкається перешкоди повертається в початкову координату
- Миші якщо торкаються кота, зникають і змінюють рахунок.
Тема уроку: Узагальнення з теми "Алгоритми та програми"