.види розрядів

5 кла Розділ 4 Алгоритми та програми

ема:Алгоритми та їх роль в житті людини.
Добрий день. Сьогодні на уроці ми з вами розпочнемо вивчати новий розділ "Алгоритми і програми"
Пригадайте що називають алгоритмом, хто може виконувати алгоритми. Подумайте яку роль відіграють алгоритми у вашому житті, як часто ви з ними зустрічаєтесь. Спробуйте навести приклади.
Для кращого розуміння теми, перегляньте презентацію.


Виконайте завдання
Укладіть алгоритм приготування страви
 https://igru.com.ua/ihry-kukhnia-sary/22702-hra-kukhnia-sary-shokoladno-chornychnyi-chizkeik.html

Д/з  ст. 104-108 Вправа 7
7. Опишіть, що в повсякденному житті ви виконуєте за алго-
ритмами.


Урок на тему: Виконавці алгоритмів та їхні системи команд
Перегляньте презентацію.









Опрацювати матеріал підручника на стор. 104-108
Виконайте тест  зо 30.01



Урок на тему: Способи опису алгоритму. Програма.

 Перегляньте презентацію та ознайомтесь із способами подання алгоритмів





Виконайте вправи




Практична робота
Графічний диктант

Виконайте домашнє завдання в зошиті, накресліть блок-схеми. Опрацюйте § 21 підручника ст.109-112



Урок на тему:Середовище опису й виконання алгоритму


Виконайте практичну роботу на ст 117- 118 Вп. 7 
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA



Модель а. Зразок


Модель б. Зразок


Урок на тему:Реалізація лінійних алгоритмів. Практична робота 
Перейдіть за посиланням 👉 Скретч-онлайн
 та виконайте практичну роботу 



Зразок написання цифри 0, 1 та 2



Урок на тему: Реалізація лінійних алгоритмів в середовищі програмування.

Давайте повторимо, що таке алгоритм і які існують типи алгоритмів:

Виконайте практичне завдання. Перейдіть за 
посиланням https://studio.code.org/s/course2
Курс 2 "Студі коду"

Урок 3: Лабіринт: послідовність
Урок 4: Художник: послідовність


Урок на тему:Реалізація лінійних алгоритмів в середовищі програмування.
Працюємо над проектом "Загублені у космосі"

Зразок

Додай спрайти як показано на картинці
 
Розглянь код. Будь уважний, кожному виконавцю надай його команди

Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Виконай тестове завдання.



Урок на тему: Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання.


Практичне завдання.
Створіть проєкт "Пори року".




Д/з . Виконати проєкт
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Прочитати § 24 ст. 124




Урок на тему: Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання.


Практичне завдання.
Створіть проєкт "Пори року".





Урок на тему: Поняття алгоритмів з розгалуженнями.




Практичне завдання



Виконати проєкт
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Д/З Прочитати § 25
Складіть в зошиті блок-схени поданих алгоритмів 
Урок на тему: Створення простих алгоритмів з розгалуженням .

Сьогодні на уроці будемо створювати проєкт з розгалуженнм
Розробимо проєкт "Робожук"
Ознайомтесь з відео-інструкцією та створіть проєкт.

Урок на тему: Реалізація алгоритмів з розгалуженням в середовищі програмування

Практична робота: Ігровий проект "Чарівниця і дракон”


Виконайте тест


Урок на тему: Поняття алгоритмів з повторенням.




Практичні роботи до заняття
Варіант 1: Художник: https://studio.code.org/s/course2/lessons/7/levels/1
Варіант 2: Бджілка: https://studio.code.org/s/course2/lessons/8/levels/1
Варіант 3: Відлагодження: 
https://studio.code.org/s/course2/lessons/10/levels/1

Д/З прочитати § 26 ст. 134

Урок на тему: Цикли з лічильником

Доброго дня, дорогі п'ятикласники. На сьогоднішньому уроці ми розглянемо я побудувати різні геометричні узори використовуючи цикли, а саме цикл з лічильником.

Щоб побудувати квадрат необхідно використати 8 блоків, або 3 з використання повторення що є набагато ефективніше
Давайте розглянемо залежність кількості повторень від, кількості кутів.


Домашнє завдання. 
Виконайте проект за зразком та надішли  роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
та
Виконайте тестування за посиланням Тест



Тема уроку: Цикли з лічильником та умовою. Малювання спіралей.
Спіраль- це прямокутник, сторона якого постійно збільшується




Тема уроку: Вибір та поєднання алгоритмічних структур для розв’язування поставленої задачі
Розробка ігрового проекту 
Гра "Істи чи не їсти" 

Спробуємо створити гру за зразком
Опис гри.
 - фрукти необхідно ловити кліканням мишки за них отримується певна кількість балів
- якщо клікнути на неїстівний предмет, бали знімаються і віднімається життя.



Урок на тему: Створення ігрового проєкт

Проєкт  "Коти-миші"
Створіть новий проект в Scratch "Коти-миші", натисніть на кнопку Створити (в он-лайн Скретч ).
  • Кіт повинний зловити усіх мишей та порахувати їх кількість.
  • Вибери фон  та персонажів: кота та багато мишей.
  • Кіт ловить мишей, але якщо торкається перешкоди повертається в початкову координату
  • Миші якщо торкаються кота, зникають і змінюють рахунок.



Користуючись підказками, створіть змінну "миші", задайте команди керування котом за допомогою стрілочок, перешкода має рухатись з правого кінця сцени до лівого.





Тема уроку: Узагальнення з теми "Алгоритми та програми"

Для завершення даної теми необхідно виконати тестове завдання за посиланням  та виконати проєкт в середовищі Скретч "Герб України"

Відео-інстркуція




Тема уроку: Практична робота "Складання програм з повторенням у середовищі Скретч"
Створення проєкту "Змійку".
Перегляньте відео і створіть проєкт "Змійка"


Перейдіть за посиланням 👉 Скретч-онлайн
 та виконайте практичну роботу.

Коментарі