Павутинка

9 клас Розділ 5 3-Д графіка

Анімація 


Щоб розпочати, просто перейдіть за покликанням https://www.wickeditor.com/editor/ — і на сайті програми вас привітає Флеші, який її символом.

Коротка історія анімації 🧐




Текстові об’єкти та їх редагування


 


 

Виконайте практичну роботу переглянувши відео




Тривимірна графіка. Вершини, ребра, грані. Графічні текстури.
Завдання. Створіть акваріум за зразком.




Тривимірна графіка. Операції з об'єктами
Операції бувають пов'язані з вирівнюванням та групуванням
а також з вилученням та об'єднанням

Завдання змоделюйте Панду користуючись відео





 Урок: Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації

1. Опрацюйте презентацію та запишіть основні поняття в зошит.

2.  Виконайте вправи 
Вправа 1 Дерево пам'яті. Основні поняття комп'ютерної графіки

Вправа 2 Комп'ютерна графіка. Заповнити пропуски

Вправа 3 Комп'ютерна графіка. Растрова чи Векторна?

Тривимірна графіка. Практична робота 

Для виконання практичної роботи, необхідно завантажити документ, поданий нижче. Заповнити необхідні поля та дати відповіді на запитання, готову роботу надіслати на поштову скриньку irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або
  bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)


Коментарі