Вправа_39_2.py

8 клас Розділ 1. Кодування даних та апартне забезпечення




Електронні версії підручників
Зміст занять 👇
Урок 1. Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп'ютерному класі.
Урок 2.  Повторення та актуалізація вивченого в 7 класі. 
Урок 3. Опрацювання даних як інформаційний процес
Урок 4.  Перетворення чисел з однієї системи численнв іншу 
Урок 5.  Двійкове кодування .Одиниці вимірювання довжини двійкового коду.
Урок 6. Кодування текстових і числових дани. Таблиці кодів символів.
Урок 7.  Принципи кодування графічних даних 
Урок 8.  Персональний комп'ютер, його основні складові
Урок 9.  Визначення технічних характеристик комп'ютера та апаратних складових
Урок 10.  Конфігурація комп'ютера під потребу
Урок 11.  Історія обчислювальних та комп'ютерних пристроїв
Урок 12. Види сучасних комп'ютерів та їх застосування 




Урок 1.  Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп'ютерному класі.

Переглядаємо відео




2. Виконуємо інтерактивні вправи

Вправа 3 (пазл)


Урок 2.  Повторення та актуалізація вивченого в 7 класі.
Урок 3.  Опрацювання даних як інформаційний процеси.
2


Інформація – це новини, факти, знання, отримані в результаті пошуку, вивчення,
спілкування, тощо.

Інформація це відомості про світ, що нас оточує, про явища, які відбуваються в ньому.

Людина отримує інформацію за допомогою повідомлень




Урок 4.  Перетворення чисел з однієї системи численнв іншу













Бінарний перекладач та гра від CISCO

Вправи 


1. Римські числа



2. Двійкові числа


3. Переведення чисел

🏠
Підготуйте матеріал для представлення у класі:

- про використання календарів різних типів (https://uk.wikipedia.org/wiki/Календар)

- про використання одиниць вимірювання у різних системах (https://uk.wikipedia.org/wiki/Одиниця_вимірювання)

Урок 5.  Двійкове кодування .Одиниці вимірювання довжини двійкового коду.




або 
Урок 6. Кодування текстових і числових дани. Таблиці кодів символів. 





Урок 7.  Принципи кодування графічних даних 



Урок 8.  Персональний комп'ютер, його основні складові







Вправи    


Урок 9.  Визначення технічних характеристик комп'ютера та апаратних складових





Урок 10.  Конфігурація комп'ютера під потребу



Практична частина (6 балів)
Запропонуйте варіанти обладнання комп'ютером робоче місце для (оберіть один із запропонованих варіантів):
  • учня на олімпіаді з комп'ютерної графіки;
  • учня, який буде використовувати мультимедіа та ігри;
  • студента навчального закладу.
Укажіть конфігурацію комп'ютера та загальну вартість обладнання, необхідну для облаштування робочого місця.
Результат роботи подайте у вигляді презентації та надішліть на електронну адресу вчителя
irishu4ka@gmail.com
Практична частина 
Запропонуйте варіанти обладнання комп'ютером робоче місце для (оберіть один із запропонованих варіантів) скориставшись сайтом 
https://elmir.ua/ua/configurator/:
  • учня на олімпіаді з комп'ютерної графіки;
  • учня, який буде використовувати мультимедіа та ігри;
  • студента навчального закладу.
Укажіть конфігурацію комп'ютера та загальну вартість обладнання, необхідну для облаштування робочого місця.
Результат роботи подайте у вигляді посилання відправите

Урок 11.  Історія обчислювальних та комп'ютерних пристроїв








 



Урок 12. Види сучасних комп'ютерів та їх застосування

Урок. Види сучасних комп'ютерів та їх застосування


Виконайте тестування 

Створіть презентанацію про сучасні комп'ютери 
-оптичний комп'ютер
-молекулярний комп'ютер
-біокомп'ютер
-нейрокомп'ютер
-квантовий комп'ютер


Оберіть одну із глобальних цілей сталого розвитку та підготуйте коротке інформаційне повідомлення про те, яким чином інформаційні цифрові технології можуть допомогти в її досягненні.

 Результат надіслати на електронну адресу 
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна)



Виконайте тестування










Коментарі