Павутинка

5 клас Розділ 2 . Мережеві технології та Інтернет

Урока на тему. Використнання мережі інтренет для навчання.







Тема: Академічна доброчесність. Правила цитування та використання авторської інформації.


Тема: Критичне оцінювання інформації отриманої з Інтернету.
1. Перегляньте презентацію.

 
2. Перевір себе 👉👀
3. Виконайте вправи:

4. Зіграй в онлайн гру The Bad News Game




Тема: Прості методи та алгоритми пошуку. Ключові слова, запити пошуку. Особливості пошуку різних типів інформації в Інтернеті.

1. Перегляньте презентаці



Як відбувається пошук в Інтернеті. 
У відео є українські субтитри

2. Виконайте вправи:

3. Відшукайте відповіді та запишіть їх у відповідній формі.





Урок: Пошукова система, їх призначення.
1. Перегляньте презентацію
Практична робота 
Накресліть таблиці в зошиті згідно фото, здійсніть пошук на комп'ютері чи телефоні, заповніть клітинки таблиці. Готову роботу сфотогравуйте та надішліть вчителю (електронний щоденник чи електронна пошта)







Урок. Сайти. Навігація по сайтах 
Перейдіть на сайт "Пустунчик" за посиланням https://pustunchik.ua/ua , оберіть в меню вкладку Ігри та категорію Розмальовки. Розмалюйте будь-яке  зображення на свій смак, зроби фото роботи та прикріпи його до стіни за посиланням

Зроблено в Padlet





Виконайте вправу





Урок  Браузери, їх призначення, використання та налаштування. Особливості роботи з браузерами на мобільних пристроях.
1. Перегляньте презентацію
Д/З. Прочитайте параграф 9-10 ст. 45-52


ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ:

Переглянь приклади сайтів найбільш цікаві збережи у вигляді закладки

http://kazky.org.ua/
http://kazkar.info/
http://kazki-svitu.org.ua/
http://rebus1.com/ua/
https://scratch.mit.edu/
http://studio.code.org/
http://pustunchik.ua/ua
http://editor.pixel.gift/
http://kolosok.org.ua/schooltest/

Виконайте вправи на комп'ютері чи телефоні






Урок . Пошук інформації в Інтернеті. 



Практичне завдання 👉 натискай 👿 

Практичне завдання 👉 натискай  рівень 2 👿


Урок 8. Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. 


Вправа 1
Вправа 2 
Спробуйте з'єднати комп'ютери у мережу: https://netwalk.github.io/



Врава №1. Визначте елементи мережі.
 

Вправа № 2 Встановіть відповідність


Вправа № 3.


 

Домашнє завдання:
Опрацювати § 2.1 ст.62-67. 
В зошит виписати поняття ( Комп'ютерна мережа, Локальна мережа, Глобальна мережа)
Тестове завдання 






Урок : Пошук інформації в Інтернеті як життєва/навчальна проблема та інформаційний процесів.
1. Перегляньте презентацію

2. Інтернет, що змінює світ.
    Опишіть, які переваги та недоліки використання Інтернету при здісненні таких діяльностей (перегляд мультфільмів, спілкування з друзями, обмін ідеями, зберігання контактної інформації, перевірка погоди, пошук інформації, ігри, покупки, навчання)?
Перейдіть за посиланням, впишіть своє ім'я та прізвище 

та напишіть свій коментар 👉 https://wakelet.com/i/invite?code=tylllx5x



 
Урок 10. Практична робота №3: «Завантаження даних з Інтернету. Авторське право»


Вправи 
Теми для пошуку:
1. Рвзновиди принтерів
2. Складові комп'ютера
3. Сонячна система
4. Роботи


Урок 11. Безпечне користування Інтернетом. Критичне оцінювання відомостей, отриманих з Інтернету. 

Що відбувається за хвилину в Інтернеті!






Рекламні міфи

Секрети маніпуляцій









Завдання 1 
Напишіть одну правдиву, а другу неправдиву цікавинку

Сделано на Padlet

Завдання 2
 Завдання 3 

Що приносить у моє життя Інтернет? 
Які недоліки наявності Інтернету?

Отримавши відповіді на питання, можна побудувати хмарку слів, наприклад сервісом https://wordart.com/create



Урок 12. Використання мережі Інтернет для навчання















Коментарі