- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Графічний інтерфейс користувача можна створювати за допомогою команд бібліотеки tkinter.
Створення порожньої форми
from tkinter import *
root = Tk() # створення вікна
root.title("Найпростіше вікно") # заголовок вікна
root.geometry("400x100") # розмір вікна
root.mainloop() # вікно залишається на екрані поки його не закриємо
Всі наступні команди потрібно розміщувати перед командою root.mainloop()
Напис на формі
label = Label (root, text="Hello, world!") # вказуємо, де створюється напис з іменем label, і його текстовий вміст
label.pack() # розміщення на формі
Кнопка
knopka=Button(root, text="Useless button", command=reply) # вказуємо, де створюється кнопка knopka, її текстовий вміст та назва функції, яка викликається при натисненні цієї кнопки
knopka.pack(side=TOP, padx=5, pady=5) # розміщення кнопки на формі: вирівнювання згори, відступи по 5 пікселів по x та y
Функція, яка викликається цією кнопкою змінює текст напису на "Wow". Це описано так:
def reply():
label.configure(text="Wow")
Зверніть увагу, що визначення функції reply має розміщуватись до опису кнопки, бажано на початку програми.
Поле введення
textBox = Entry (root) # вказуємо, де створюється поле введення інформації
textBox.pack(padx=5, pady=5) # розміщення на формі з відступами по 5 пікселів по горизонталі та вертикалі
imya=textBox.get() # інформація з поля введення записується у змінну imya
Проект 1.
Створити проект, у якому є 1 кнопка, 1 поле введення інформації та 1 напис. Ім'я користувача вводиться у текстове поле. При клацанні кнопки даний текст заноситься у напис на формі.
Створення порожньої форми
from tkinter import *
root = Tk() # створення вікна
root.title("Найпростіше вікно") # заголовок вікна
root.geometry("400x100") # розмір вікна
root.mainloop() # вікно залишається на екрані поки його не закриємо
Всі наступні команди потрібно розміщувати перед командою root.mainloop()
Напис на формі
label = Label (root, text="Hello, world!") # вказуємо, де створюється напис з іменем label, і його текстовий вміст
label.pack() # розміщення на формі
Кнопка
knopka=Button(root, text="Useless button", command=reply) # вказуємо, де створюється кнопка knopka, її текстовий вміст та назва функції, яка викликається при натисненні цієї кнопки
knopka.pack(side=TOP, padx=5, pady=5) # розміщення кнопки на формі: вирівнювання згори, відступи по 5 пікселів по x та y
Функція, яка викликається цією кнопкою змінює текст напису на "Wow". Це описано так:
def reply():
label.configure(text="Wow")
Поле введення
textBox = Entry (root) # вказуємо, де створюється поле введення інформації
textBox.pack(padx=5, pady=5) # розміщення на формі з відступами по 5 пікселів по горизонталі та вертикалі
imya=textBox.get() # інформація з поля введення записується у змінну imya
Проект 1.
Створити проект, у якому є 1 кнопка, 1 поле введення інформації та 1 напис. Ім'я користувача вводиться у текстове поле. При клацанні кнопки даний текст заноситься у напис на формі.
- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Коментарі
усім привіт від 9б
ВідповістиВидалити