07.04.2023 (5-А клас)
06.04.2023 (5-Б клас)
Тема уроку: Узагальнення з теми "Алгоритми та програми"
Для завершення даної теми необхідно виконати тестове завдання за посиланням  та виконати проєкт в середовищі Скретч "Герб України"

Відео-інстркуція
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA



04.04.2023 (5-А клас)
05.04.2023 (5-Б клас)
Тема уроку: Практична робота "Складання програм з повторенням у середовищі Скретч"
Створення проєкту "Змійку".
Перегляньте відео і створіть проєкт "Змійка"


Перейдіть за посиланням 👉 Скретч-онлайн
 та виконайте практичну роботу.

Або перегляньте текстову інструкцію.
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA




24.03.2023 (5-А клас)
23.03.2023 (5-Б клас)
Тема уроку: Вибір та поєднання алгоритмічних структур для розв’язування поставленої задачі
Розробка ігрового проекту 
Гра "Істи чи не їсти" 

Спробуємо створити гру за зразком
Опис гри.
 - фрукти необхідно ловити кліканням мишки за них отримується певна кількість балів
- якщо клікнути на неїстівний предмет, бали знімаються і віднімається життя.
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA


21.03.2023 (5-А клас)
22.03.2023 (5-Б клас)
Тема уроку: Цикли з лічильником та умовою. Малювання спіралей.
Спіраль- це прямокутник, сторона якого постійно збільшується







17.02.2023 (5-А клас)
16.03.2023 (5-Б клас)

Урок на тему: Цикли з лічильником

Доброго дня, дорогі п'ятикласники. На сьогоднішньому уроці ми розглянемо я побудувати різні геометричні узори використовуючи цикли, а саме цикл з лічильником.

Щоб побудувати квадрат необхідно використати 8 блоків, або 3 з використання повторення що є набагато ефективніше
Давайте розглянемо залежність кількості повторень від, кількості кутів.


Домашнє завдання. 
Виконайте проект за зразком та надішли  роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
та
Виконайте тестування за посиланням Тест



Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA




14.02.2023 (5-А клас)
15.03.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: Поняття алгоритмів з повторенням.




Практичні роботи до заняття
Варіант 1: Художник: https://studio.code.org/s/course2/lessons/7/levels/1
Варіант 2: Бджілка: https://studio.code.org/s/course2/lessons/8/levels/1
Варіант 3: Відлагодження: 
https://studio.code.org/s/course2/lessons/10/levels/1

Д/З прочитати § 26 ст. 134


10.02.2023 (5-А клас)
09.03.2023 (5-Б клас)

Урок на тему: Реалізація алгоритмів з розгалуженням в середовищі програмування

Практична робота: Ігровий проект "Чарівниця і дракон”



Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA

Д/з:
Виконайте тест


07.02.2023 (5-А клас)
08.03.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: 
Створення простих алгоритмів з розгалуженням .

Сьогодні на уроці будемо створювати проєкт з розгалуженнм
Розробимо проєкт "Робожук"
Ознайомтесь з відео-інструкцією та створіть проєкт.


Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA




03.02.2023 (5-А клас)
02.03.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: 
Поняття алгоритмів з розгалуженнями.




Практичне завдання



Виконати проєкт
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Д/З Прочитати § 25
Складіть в зошиті блок-схени поданих алгоритмів 







28.02.2023 (5-А клас)
01.03.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: 
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання.


Практичне завдання.
Створіть проєкт "Пори року".






Д/з . Виконати проєкт
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Прочитати § 24 ст. 124




24.02.2023 (5-А клас)
23.02.2023 (5-Б клас)
Урок на тему:
Реалізація лінійних алгоритмів в середовищі програмування.
Працюємо над проектом "Загублені у космосі"

Зразок

Додай спрайти як показано на картинці
 
Розглянь код. Будь уважний, кожному виконавцю надай його команди

Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Виконай тестове завдання.

21.02.2023 (5-А клас)
22.02.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: 
Реалізація лінійних алгоритмів в середовищі програмування.

Давайте повторимо, що таке алгоритм і які існують типи алгоритмів:

Виконайте практичне завдання. Перейдіть за 
посиланням https://studio.code.org/s/course2
Курс 2 "Студі коду"

Урок 3: Лабіринт: послідовність
Урок 4: Художник: послідовність


17.02.2023 (5-А клас)
16.02.2023 (5-Б клас)
Урок на тему:Реалізація лінійних алгоритмів. Практична робота 
Перейдіть за посиланням 👉 Скретч-онлайн
 та виконайте практичну роботу 



Зразок написання цифри 0, 1 та 2



Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
 


14.02.2023 (5-А клас)
15.02.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: Створення простих лінійних алгоритмів. 
    Повсякденне життя кожної людини полягає у вирішенні величезної кількості завдань різної складності на роботі або під час навчання. Деякі завдання є настільки простими, що при їх виконанні ми робимо певні дії автоматично, навіть не замислюючись. Рішення будь-якої задачі, навіть найпростішої, як правило, здійснюється послідовно за кілька кроків. Такого роду послідовність при вирішенні завдань називається алгоритмом. Сьогодні ми розглянемо, що таке лінійні алгоритми на прикладі програмного середовища «Скретч», як зображується їх структура, а також з’ясуємо призначення змінних у побудові лінійних алгоритмів.
    Для початку я пропоную записати визначення, що ж таке лінійний алгоритм. Тож зараз відкрийте ваші зошити, запишіть число та тему нашого заняття.
    Лінійний алгоритм – це такий алгоритм, який складається з однієї чи декількох дій, що повинні бути виконані у строгій послідовності і в строгій відповідності з тим порядком у якому записані оператори програми.

(Демонстрація лінійного алгоритму на прикладі казки «Ріпка»)
Давайте сьогодні спробуємо створити  
скрипти для малювання трикутника, квадрата, правильного шестикутника в середовищі Scratch.

Приклад
 Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA



10.02.2023 (5-А клас)
09.02.2023 (5-Б клас)
Урок на тему:Середовище реалізації алгоритму. Типи алгоритмів.


Виконайте практичну "Акваріум" розміщений у презентації 
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA




07.02.2023 (5-А клас)
08.02.2023 (5-Б клас)
Урок на тему:Середовище опису й виконання алгоритму


Виконайте практичну роботу на ст 117- 118 Вп. 7 
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA



Модель а. Зразок


Модель б. Зразок

Дорогі діти та батьки, для того, щоб працювати вам необхідно буде забезпечити себе необхідним програмним забезпеченням.

Вам потрібно завантажити і встановити скретч на комп'ютер, або можна скористатися онлайн версією
Можна завантажити тут scratch.mit.edu/download
Онлайн версія scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Інтрукція для роботи з середовищем онлайн 



Коментарі