Павутинка

7 клас Розділ 3 Алгоритми та програми

Для завершення даної теми необхідно виконати тестове завдання
 






Урок на тему: Створення ігрового проєкту.

У цьому проєкті можна побачити, як створити гру, у якого гравець повинен ловити кольорові точки правильними кольорами на колесі контролера.
Використовуйте клавіші клавіатури зі стрілками, щоб обертати колесо контролера і лови літальні точки кожного розу, коли вони досягають центру. Якщо пропустиш три точки, то закінчиться.

Створення проекту лови керапки. Офіційний сайт Проєкту Сode Club
Виконайте завдання перейшовши за посиланням
 "Лови крапки"
Спрайт контроллера можна завантажити  👉 тут







Урок на тему: Створення ігрового проєкту.
Доброго дня, дорогі наші семикласники.
Ми продовжуємо працювати над створенням проєктів у середовищі Скретч.
У цьому проєкті Ви спробуєте створити гру створення квітів різних розмірів та кольорів.



Створення проекту генератор квітів. Офіційний сайт Проєкту Сode Club
Виконайте завдання перейшовши за посиланням
 "Генератор квітів"



Тема: Застосовуння засобів програмування для побудови моделей.
Створення ігрового проєкту "Пам'ять".
Доброго дня, дорогі наші семикласники.
    Ми продовжуємо працювати над створенням проєктів у середовищі Скретч.
   У цьому проєкті Ви спробуєте створити гру в якій потрібно запам'ятовувати і відтворювати послідовність випадкових кольорів!
   Натисніть на зелений прапор для запуску. Слідкуйте за наступним кольоровим кольором сукні танцівників і слухай супутні удари барабана, а далі відтворюйте кольори в тій же послідовності. Якщо ти переплутаєш їх порядок, то гра закінчитися!



Користуючись презентацією створи проєкт та надішліть на електронну адресу 
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)




Алгоритми з повторенням в середовищі Python
Сьогодні розглянемо цикли в середовищі програмування.

Перегляньте відео або презентацію.
 





Виконайте тест
Виконайте розв'язок задач мовою програмування python




Урок на тему: Створення алгоритмів із розгалуженнями
Онлайновою версії середовища програмування, наприклад: https://repl.it/languages/python3
    Бувають задачі, для розв’язання яких недостатньо лінійних конструкцій. Команди повинні виконуватись лише при певному значенні конкретної умови. Для розв’язування таких задач використовують алгоритмічну структуру розгалуження.
    В алгоритмах з розгалуженням використовується оператор if. Його застосування має кілька форм.
Перегляньте презентацію
 

Перегляньте відео

Напишіть програму:
Завдання 1
Визначення парного та непарного числа.
Завдання 2
Знаходження частки від ділення двох чисел.
Завдання 3
Складіть програму, де значення оцінки вводиться з клавіатури, а результатом буде - до якого рівня належить ця оцінка.






Урок 16. Мова програмування. Введення та виведення даних.
Урок 17. Змінні. Вказівка присвоювання. Основні лінійні алгоритми роботи зі змінними.
Урок 18. Практична робота № 6. Створення алгоритмів із розгалуженнями.
Урок 19. Обмін значеннями, визначення найбільшого та найменшого з двох значень.
Урок 20. Практична робота № 7 Створення алгоритмів із повтореннями.
Урок 21Практична робота № 8 Створення алгоритмів із вкладеними алгоритмічними структурами.
Урок 22. Опис моделей у середовищі програмування.
Урок 23. Практична робота № 9 Застосовуння засобів програмування для побудови моделей.
Урок 24. Застосовуння засобів програмування для побудови моделей.
Урок 25. Використання алгоритмічних структур та змінних для розв’язання навчальних і життєвих задач.
Урок 26. Використання алгоритмічних структур та змінних для розв’язання навчальних і життєвих задач
Урок 27. Використання алгоритмічних структур та змінних для розв’язання навчальних і життєвих задач.
Урок 28. Практична робота № 10 Розв'язання навчальних і життєвих задач у середовищі програмування
Урок 29-30. Створення ігрового проекту.
Урок 31. Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.
Урок 32. Підготовка презентаційних матеріалів проекту та звіту.
Урок 33. Презентація та оцінювання проектів.
Урок 34. Презентація та оцінювання проектів. 


Урок 16. Мова програмування. Введення та виведення даних. 





матеріали за 2019 рік

Відео-інструкція

Урок 17. Змінні. Вказівка присвоювання. Основні лінійні алгоритми роботи зі змінними. 







Урок на тему: Основні лінійні алгоритми роботи зі змінними
Перегляньте презентацію та пригадайте матеріал попереднього заняття
Онлайновою версії середовища програмування, наприклад: https://repl.it/languages/python3



Практичне завдання 
Розв'яжіть задачі. Алгоритм розв'язаної програми прикріпіть до форми у вигляді посилання









Урок 18. Практична робота № 6. Створення алгоритмів із розгалуженнями. 
Урок 19. Обмін значеннями, визначення найбільшого та найменшого з двох значень. 




Урок 20. Практична робота № 7 Створення алгоритмів із повтореннями. 
Урок 21. Практична робота № 8 Створення алгоритмів із вкладеними алгоритмічними структурами. 
Урок 22. Опис моделей у середовищі програмування. 




 


 



Урок 23. Практична робота № 9 Застосовуння засобів програмування для побудови моделей.
 

Виконайте практично роботу опираючись на матеріали попереднього уроку.

1. Створіть проект "Сонячна система" користуючись  онлайн сервісом Скретч , файли заготівки планет вивантажуєте з папки ТУТ

2.  Алгоритми команд задайте за зразком
3. Задайте параметри кожної планети
4. Готовий проект вивантажити на комп'ютер та прикріпити до Форми 
Урок 24. Застосовуння засобів програмування для побудови моделей. 



Урок 25. Використання алгоритмічних структур та змінних для розв’язання навчальних і життєвих задач. 
 


Урок 26. Використання алгоритмічних структур та змінних для розв’язання навчальних і життєвих задач 













Урок 27. Використання алгоритмічних структур та змінних для розв’язання навчальних і життєвих задач. 
Урок 28. Практична робота № 10 Розв'язання навчальних і життєвих задач у середовищі програмування 
Урок 29-30. Створення ігрового проекту. 

Подальші наші уроки будуть пов'язані з проектом, тому перше ми розберемося що це і що необхідно для роботи над проектом. Наступним кроком буде робота із самими проектами. Ознайомтесь з поданим матеріалом. 

Перед початком роботи над проектом подумайте хто вам буде допомагати, хто має бути в команді і чому.

Команда 
1. Генерувальник ідей
2. Організатор
3. Дизайнер
4. Технічний фахівець
5. Підприємиць
6. Комунікатор


При роботі над будь-яким проектом важливо дати відповіді на подібні запитання, адже мрії дещо відрізняються від реальних результатів.




Щоб проект дійсно можна було реалізувати необхідно скласти план. В ньому можна визначити строки роботи та функціональні обов'язки.


Перед тим як приступити до виконання потрібно провести аналіз власних ресурсів та зробити аналіз потреб серед користувачів.





Для реалізації успішного проекту необхідно розробити прототип, протестувати його для подальшого вдосконалення.






Виконайте завдання

Проаналізуйте проект https://scratch.mit.edu/projects/384913772





Користуючись запитаннями  на дошці залиште стікери з власними судженнями та відповідями.

Дошка для 7-А  класу  👉  😂 

Дошка для 7-Б  класу  👉  😂 




Урок 31. Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри. 
Урок 32. Підготовка презентаційних матеріалів проекту та звіту. 
Урок 33. Презентація та оцінювання проектів. 
Урок 34. Презентація та оцінювання проектів. 

Коментарі