25.05.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)

Тема уроку: Узагальнення з теми "Алгоритми та програми"
Для завершення даної теми необхідно виконати тестове завдання за посиланням 



18.05.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)
Тема: Презентація власного проєкту.
Доброго дня, дорогі наші шестикласники.
На сьогоднішньому уроці Ви будете презентувати та захищати власний проєкт.

11.05.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)
Тема: Створення власного ігрового проєкту.
Доброго дня, дорогі наші шестикласники.
    Ми продовжуємо працювати над створенням  проєктів у середовищі Скретч.
    Усі люблять грати комп’ютерні ігри але не всі вміють їх створювати. Для того, щоб створити гру потрібно проявити уяву та фантазію, втілити власну ідею. Будь-яка комп’ютерна гра – це теж проєкт, який створюється за певними етапами. І сьогодні ми з вами будемо вчитися створювати власний ігровий проєкт в середовищі Scratch.
Проєкт – це діяльність людини, спрямована на створення нового продукту.
Етапи роботи над проєктом у середовищі Scratch.

Планування

Створення

Презентування

-  створення сценарію;

- збір і підготовка матеріалів;

- вибір середовища для реалізації.

- додавання спрайтів, тла тощо;

- створення скриптів;

- оформлення проєкту;

- тестування та усунення помилок.

- презентування проєкту у вибраному середовищі.


Практичне завдання – створення власного проєкту
    Сплануй і розроби власний проєкт у середовищі Скретч. Під час планування проєкту дай відповіді на запитання:
 Яка назва проєкту?
 Яка ідея проєкту?
 Для кого призначений проєкт?
 Які інформаційні матеріали потрібні для проєкту?
 Які об'єкти будуть використані у проєкті?
 Які події передбачені у проєкті?
 Як користувач дізнається про те, як управляти подіями у
проєкті?
 Який вигляд матиме стартове вікно сцени проєкту?
 Як виглядатиме сцена по завершенні проєкту?
 Які допоміжні власні блоки слід створити для проєкту?
 Які матеріали потрібні для захисту проєкту?

Відповіді можна подати за допомогою текстового процесора Word або написати в зошиті, сфотографувати і відіслати вчителю.

УВАГА! Цей проєкт необхідно розробити самостійно, це може бути власна гра чи тощо. 18.05.2023 відбудеться презентація ваших розроблених проєктів.



04.05.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)
 Створення ігрового проєкту "Пам'ять".
Доброго дня, дорогі наші шестикласники.
    Ми продовжуємо працювати над створенням проєктів у середовищі Скретч.
   У цьому проєкті Ви спробуєте створити гру в якій потрібно запам'ятовувати і відтворювати послідовність випадкових кольорів!
   Натисніть на зелений прапор для запуску. Слідкуйте за наступним кольоровим кольором сукні танцівників і слухай супутні удари барабана, а далі відтворюйте кольори в тій же послідовності. Якщо ти переплутаєш їх порядок, то гра закінчитися!


Користуючись презентацією створи проєкт та надішліть на електронну адресу 
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)


27.04.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)
Тема: Поняття проекту. Розробка ігрового проекту.
Доброго дня.
Опрацюйте визначення та запишіть їх в зошит.
Перегляньте відео -ролик

Познайомся із сюжетом гри


Створіть власну гру за схожим сюжетом та на надішліть проєкту вчителеві (irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або 
bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)


20.04.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)

Урок на тему: Створення ігрового проєкту
Проєкт "Кульки"
Створення гри із лопанням кульок. Офіційний сайт Проєкту Сode Club
Виконайте завдання перейшовши за посиланням
 "Кульки"

Користуючись інструкцією створіть проєкт та надішліть на електронну адресу
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)


13.04.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)

Урок на тему: Створення ігрового проєкт

Проєкт  "Коти-миші"
Створіть новий проект в Scratch "Коти-миші", натисніть на кнопку Створити (в он-лайн Скретч ).
  • Кіт повинний зловити усіх мишей та порахувати їх кількість.
  • Вибери фон  та персонажів: кота та багато мишей.
  • Кіт ловить мишей, але якщо торкається перешкоди повертається в початкову координату
  • Миші якщо торкаються кота, зникають і змінюють рахунок.



Користуючись підказками, створіть змінну "миші", задайте команди керування котом за допомогою стрілочок, перешкода має рухатись з правого кінця сцени до лівого.



Готовий проєкт надішліть на електронну адресу
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)


06.04.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)
Тема: Практична робота №11. Розв'язування задачі методом поділу на підзадачі.
Доброго дня.
    На сьогоднішньому уроці ми розглянемо поняття декомпозиція,   як можна розв'язати складні задачі методом поділу на підзадачі.
   Декомпозиція — науковий метод, що використовує структуру завдання і дозволяє замінити вирішення одного великого завдання рішенням серії менших завдань, нехай і взаємопов'язаних, але більш простих.

Етапи виконання складних проєктів.


Практичне завдання "Будівельник"
1. Намалюйте геометричні фігури, які будуть відображати об'єкти майбутнього будинку.
2. Створіть програмний код для однієї фігури та скопіюйте його для інших фігур.
3. Створіть кнопку очистити.




4. Перетворіть власний проєкт таким чином, щоб блоки стали кольоровими.


4. Збережіть проєкт та надішліть на електронну скриньку вчителям вказавши прізвище та ім'я.irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)


23.03.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)
Тема: Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розв'язання задач
Доброго дня, дорогі наші шестикласники.
   Ми продовжуємо працювати над створенням проєктів у середовищі Скретч
   На сьогоднішньому уроці ми спробуємо створити проєкт "Вікторина".
Проєкт "Вікторина"
У цьому проєкті ви дізнаєтеся як створити вікторину з відліком часу, у якій потрібно дати якнайбільше правильних відповідей за 30 секунд.



16.03.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)
Тема: Практична робота №10: «Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження»

Коментарі